ŞEHİTKAMİL 3 PUANLA ZİRVEYE KURULDU
90 DAKİKA HEYECAN DİNMEDİ
Liderlik koltuğunun el değiştirdiği müsabakaya ev sahipliği yapan Şehitkamil Belediyesi İlçe Stadyumunda heyecan fırtınası adeta maçın hakemi Alkan Altan’ın ilk düdüğü ile start aldı. Çekişmeli anların yaşandığı mücadelede ilk 45 dakikada gol sesi çıkmayınca grubun iki iddialı ekibi soyunma odasına berberlikle girdi. İkici devrenin hemen başlarında ataklarına hız kazandıran Şehitkamil Belediyespor 65. dakikada İsa Türkmen’in ayağından gelen golle üstünlüğü sağladı. Rakibin organize ataklarına kontratak hücumlarla cevap veren yeşil- siyahlılar, 85 ve 88 dakikada Mehmet Uğur ve Ferdi Söyler’le yakaladığı net gol pozisyonlarından yararlanmadı. 90 dakikanın sonunda maçtan başka gol sesi çıkmayınca ev sahibi ekip 3 puanı hanesine yazdırdı ve liderlik koltuğunun yeni sahibi oldu.
EVİMİZDE GALİP GELMENİN MUTLULUĞUNU YAŞIYORUZ
Adıyaman İl Özel İdare Spor Kulübü karşılaşmasının ardından değerlendirmelerde bulunana, yeşil- siyahlı ekibin teknik patronu Memik Vurucu, 3 mutluluğu bir arada yaşadıklarını ifade etti. Vurucu, açıklamasında, “90 dakika sonrasında futbolcularımızla birlikte birbirleriyle bağlantılı üç mutluluğu bir arada yaşıyoruz. Zor bir rakibe karşı hanemize 3 puanı yazdırmak kendi seyircimiz önünde sezonun ilk galibiyetini almak ve 2013 – 2014 sezonuna iyi bir başlangıç yaparak 3. hafta namaglûp liderlik koltuğuna oturmak bizleri fazlası ile sevindirdi. Umarım sezonun diğer maçlarında da bu istikrarı sürdürür ve sezonu iyi bir yerde tamamlarız” şeklinde konuştu.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI