ŞEHİTKAMİL?DE 10. GALİBİYET 5 GOLLE GELDİ
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
Önceki gün Şahinbey stadyumunda Sanayi Esnafspor ile karşı karşıya gelen Şehitkamil’in genç kramponları sahadan 5- 0’lık skorla farklı ayrıldı. Oynadığı futbol ve elde ettiği sonuçlarla dikkatleri üstüne çeken yeşil siyahlılar Sanayi Esnafspor önünde sergiledikleri performansla da büyük beğeni topladılar.
Şehitkamil Belediyespor Kulübü Başkanı Musa Yıldız; 10’da 10 yapan U 19 futbol takımında forma giyen tüm sporcularını ve teknik ekibi kutladığını dile getirerek, ‘Alt kategorilerdeki futbol takımlarının almış olduğu sonuçlar kulübün ve Gaziantep futbolunun gelişmesi için memnuniyet verici. Gerek tesis yönünden gerekse teknik heyet anlamında çok iyiyiz. Tek branşta değil tüm branşlarda Şehitkamil’i en iyi anlamda temsil etmeye çalışıyoruz. Tabi sonuçta kazanan Gaziantep’imiz olacak. Bizim genç sporculara yatırımlarımız bugün nasılsa yarında öyle devam edecek’ dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI