ŞEHİTKAMİL?DE DİLENCİ OPERASYONU
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HALKIN MANEVİ DUYGULARIYLA OYNAYANLARA GÖZ AÇTIRMIYOR
Şehitkamil Belediyesi Zabıta Dairesi Müdürlüğü ekipleri, hastane, cami ve işlek caddelerde vatandaşların manevi duygularını istismar etmeye çalışan ve son günlerde giderek artan dilencilere yönelik operasyon başlattı. Zabıta ekiplerini gören bazı dilenciler kaçmaya çalışırken yakalanırken, bazıları ise dilenmediklerini ileri sürdüler. Yakalanan çok sayıda dilenci işlem yapılmak üzere Zabıta Müdürlüğüne götürüldü. Burada üstleri aranan dilencilerin, topladıkları paralara el konulduktan sonra isim ve adresleri alınarak serbest bırakıldı. Öte yandan, Zabıta Müdürlüğünden yapılan açıklamada, halkın manevi duygularıyla oynayan dilencilere yönelik operasyonların devam edeceği ifade edildi.
Haberler
DÜLÜK’TE TARİH, SANAT VE MUTLULUK DOLU BİR GECE
MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU
ANTİK DOLİCHE’NİN MİRASI SAHNEYE TAŞINDI
ŞEHİTKAMİL’DE ATIL ALAN DEV PARKA DÖNÜŞTÜ
2. GAZİANTEP MOTOFEST BAŞLIYOR
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI