ŞEHİTKAMİL?DEN POTADA ŞEKER GİBİ GALİBİYET
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
GENÇLER UMUT DOLU
Feyyaz Demir ve Mustafa Büyüğün düdük çaldığı müsabaka çekişmeli anlara sahne olurken tamamı genç oyunculardan kurulu bir ekiple Konya deplasmanına giden yeşil–siyahlı ekibin teknik patronu Bülent Erdoğan; galibiyetten dolayı mutlu olduklarını ve bölgesel ligde elde edilen galibiyetlerin alt yapıdaki sporcuların motivasyonun artmasında önem teşkil ettiğini belirtti.
YEŞİL - SİYAHLI DEV ADAMLARIN ZORLU MAÇ MARATONU ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLERDE DE DEVAM EDECEK
Konya deplasmanında elde edilen galibiyetten dolayı sporcuları ve teknik ekibi kutlayan Şehitkamil Belediyespor Kulübü idari Menajeri Metin Alati zorlu maç maratonun önümüzdeki günlerde de yoğun bir tempo ile devam edeceğini bildirdi. Alati, “ 15 kişilik bir ekiple üç kulvarda mücadelemize devam ediyoruz. Sporcularımız son 10 günde 5 maç yaptılar. Önümüzdeki hafta sonu kendi evimizde oynayacağımız Mersin Moda Spor Maçına kadar alt yapıda 3 zorlu maçımız daha bulunuyor. Bu zorlu virajlardan kayıpsız olarak dönmek istiyoruz. Bizlere her anlamda büyük destek veren Şehitkamil Belediye Başkanımız Rıdvan Fadıloğlu’na futbolcularımız ve kulübümüz adına çok teşekkür ediyorum” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI