ŞEHİTKAMİL’DEKİ BAYRAM DENETİMİ ARTIRILDI
Şehitkamil Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halk sağlığını korumak ve vatandaşın güvenilir gıda ürünlerine ulaşmalarını sağlamak amacıyla Ramazan Bayramı öncesi denetimlerini artırarak sürdürüyor.
Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde yaklaşan Ramazan Bayramı dolayısıyla bayram alışverişinin yoğun olarak yapıldığı işletmelere yönelik denetimlerini artırarak devam ettiriyor. Ekipler; kasap, pastane, kuruyemiş, şekerleme, şarküteri, tatlı, fırın gibi işletmelere yönelik denetimler gerçekleştiriyor. Ekipler; iş yerlerinin genel temizliği, sağlık kurallarına uygunluğu, kullanılan malzemenin son kullanım tarihini, hijyen gibi birçok başlıkta denetimler yapıyor. Yapılan denetimlerde kurallara uyan işletmelere teşekkür eden zabıta ekipleri, kuralları ihlal eden işletmelere yönelik yasal işlem başlatıyor.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI