ŞEHİTKAMİL'DE FUTBOL BİRLEŞTİRİCİ GÜÇ OLDU
Şehitkamil Belediyesi, Türkiye Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanlığı Gaziantep Şubesi, Türkiye Futbol Adamları Derneği Gaziantep Şubesinin kurumlar arası işbirliği çerçevesinde organize edilen turnuva heyecan eylül ayı boyunca devam edecek. İlk haftası tamamlanan turnuvada ikinci hafta müsabakaları için kramponlar hazırlılarına ara vermeden başladı. 6 farklı mahallede belirlenen sahalarda oynanan maçlar sonrasında Batal, Bayatlı, Atalar, Karahöyük, Atabek, Dülük, Çağkuyu, Karakesek mahalleleri guruplarını puan ve averaj farkıyla lider olarak tamamladı.
İNŞALLAH TURNUVANIN NETİCESİNDE KAZANAN BİZ OLURUZ
Organizasyona ve maça ilişkin değerlendirmede bulunan Bayatlı Mahallesi sporcusu Niyazi Şaki, “Aynı mahallede oturduğum arkadaşlarımla birlikte resmi bir futbol maçında sahada olmak çok güzel bir duygu. Bu organizasyon sayesinde çevre mahallelerde oturan arkadaşlarımızla da bir araya gelme fırsatı elde ettik. Futbol; her yaştan, her kesimden geniş kitlelerin büyük ilgi duyduğu bir branş. İnşallah turnuvanın neticesinde kazanan biz oluruz. Elimizden geleni yapıyoruz. Bundan sonraki maçlara da çok iyi hazırlanacağız. Organizasyonun düzenlememesinde emeği geçen Belediye Başkanımız Sayın Rıdvan Fadıloğlu ve ekibine çok teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI