ŞEHİTKAMİL'DEN AYŞE TAŞ KONSERİ
AYŞE TAŞ KONSERİNE YOĞUN İLGİ
Şehitkamil Kültür ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen konsere Şehitkamil Kaymakamı Mehmet Aydın, Şehitkamil Belediye Başkan Yardımcıları, Belediye Meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Türk Musikisi Devlet Konservatuarı eşliğinde sahneye çıkan ünlü sanatçı Ayşe Taş, bir birinden güzel şarkılarını hayranları için seslendirdi. Söylediği şarkılarla hayranlarını zaman zaman duygulandıran Ayşe Taş, kimi zamanda söylediği hareketli şarkılarla hayranlarına coşkulu anlar yaşattı. Ayşe Taş, Gaziantep'in sanat yaşamında çok önemli bir yere sahip olduğunu belirterek, musiki alanında çok önemli bir yere sahip olduğunu söyledi. Gaziantep'te bulunmaktan büyük mutluluk duyduğunu da ifade eden Ayşe Taş, tüm Gazianteplilerin 25 Aralık Kurtuluş yıl dönümün de kutladı. Türk Sanat Müziği sanatçısı Ayşe Taş, ŞKM salonunu dolduran sanatseverlere söylediği bir birinden eşsiz şarkılarla unutulmaz bir gece yaşattı. Konser sonunda sahneye çıkan Şehitkamil Kaymakamı Mehmet Aydın, sanatçı Ayşe Taş’a tüm Gaziantepliler adına teşekkür ederek, çiçek takdiminde bulundu.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI