ŞEHİTKAMİL'İN BAYAN SUTOPU TAKIMI 2. LİG'E YÜKSELDİ
Türkiye Sutopu Federasyonu planlı faaliyet programında yer alan U-15 Bayanlar Sutopu Federasyon Kupası müsabakaları 12-14 Eylül 2019 tarihleri arasında Adana Çukurova Üniversitesi Kapalı Yüzme Havuzunda gerçekleştirildi. Toplamda 24 kulübün mücadele ettiği müsabakalar sonucu başarılı bir performans ortaya koyan Şehitkamil Belediye Spor Kulübü U-15 Bayan Sutopu Takımı, C Grubu 1.’si olarak U-15 Bayanlar 2. Lig’e yükselme başarısı gösterdi.
BAŞARILAR, MOTİVASYON KAYNAĞIMIZ OLUYOR
Elde edilen başarılı sonuca ilişkin değerlendirmede bulunan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Şehitkamil Belediye Spor Kulübü U-15 Bayan Sutopu Takımı’nı tebrik etti. Elde edilen başarılı sonuçların kendilerini çok mutlu ve memnun ettiğini dile getiren Başkan Rıdvan Fadıloğlu, şunları söyledi:
“Alleben Yüzme Havuzlarından yetişen sporcularımızdan oluşan Şehitkamil Belediye Spor Kulübü U-15 Bayan Sutopu Takımı, önemli bir sonuç elde ederek üst lige yükselme başarısı gösterdi. Bu tür başarılı sonuçlar, her zaman bizi çok mutlu ve memnun ediyor. Başarılar, yaptığımız ve yapacağımız işerde en büyük motivasyon kaynağımız oluyor. Adana ilinde düzenlenen organizasyonda C Grubu 1.’si olarak U-15 Bayanlar 2. Lig’ine yükselen takımımızı ve teknik ekibimizi gönülden kutluyorum. Takımımıza, U-15 Bayanlar 2. Lig’inde başarılar diliyorum.”
Haberler
DÜLÜK’TE TARİH, SANAT VE MUTLULUK DOLU BİR GECE
MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU
ANTİK DOLİCHE’NİN MİRASI SAHNEYE TAŞINDI
ŞEHİTKAMİL’DE ATIL ALAN DEV PARKA DÖNÜŞTÜ
2. GAZİANTEP MOTOFEST BAŞLIYOR
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI