ŞEHİTKAMİL'İN BAYAT EKMEK TOPLAMA PROJESİ REKORA KOŞUYOR
PROJEDE GÜN GEÇTİKÇE VATANDAŞLARIN DUYARLILIĞI ARTIYOR
Şehitkamil ilçesine sunduğu hizmetlerle birçok yeniliğe imza atan Şehitkamil Belediyesi, bayat ekmeklerin çöpe gitmesini engellemek için araçla mahalleleri gezip topladıkları ekmekleri, sokak hayvanlarına yem olarak dağıtıyor. Apartmanlara dağıtılan bayat ekmek kutuları sayesinde ekmeklerin çöpe gitmesini engelleyen Şehitkamil Belediyesi aynı zamanda da yaz ve kış aylarında olumsuz hava koşullarında yiyecek bulamayan hayvanlara besin sağlıyor. Proje başlangıcında ayda 3 ile 5 ton arasında değişen bayat ekmek toplanırken bu rakam vatandaşların duyarlılığı ile ayda 24 tona ulaştı. Şehitkamil’de proje başlangıcından itibaren ortalama 560 ton bayat ekmek toplanarak ekmeklerin çöpe gitmesi önlendi. Ayrıca şuan Şehitkamil’de 17 farklı mahallede 3 Bin adet ekmek toplama konteynırı bulunuyor.
EKMEKLERİN SOKAK HAYVANLARINA GİDİYOR OLMASI BİZİ MUTLU EDİYOR
Bayat ekmek toplama aracını gören vatandaşlar uygulama karşısında teşekkürlerini dile getirerek, “Evlerimizde ve işyerlerimizde haliyle bayat ekmek kalıyordu, mecburen çöpe atıyorduk. Ancak Şehitkamil Belediyesi, ekmeklerin israf edilmemesi için böyle bir uygulama başlattı. İlçe merkezinde bulunan her apartmana bir bayat ekmek kutusu koyarak, ekmek israfının önüne geçti. Burada toplanan bayat ekmeklerin hayvanlara götürülmesi ise bizleri ayrıca mutlu etti. Böyle bir uygulama başlatan Şehitkamil Belediye Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI