ŞEHİTKAMİL'İN GENÇ KRAMPONLARI TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA
2.TURDA YER ALMAK İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPACAĞIZ
Gaziantep U 17 Futbol Liginde, sezon boyunca göstermiş olduğu mükemmel performansla taraflı tarafsız herkesin beğenisini kazanan Şehitkamil Belediyespor Kulübü U17 Futbol takımı, 28-31 Mart 2013 tarihlerinde Mersin ilinde düzenlenecek olan Türkiye Şampiyonası 1.Turunda, Adana, Antalya, Hatay, Nevşehir, Karaman ekipleriyle karşılaşacak. Şehitkamil Belediyespor Kulübü Alt Yapı Takımları Antrenörü Mahmut Yıldırım, Türkiye Şampiyonası 1.Turu öncesinde yaptığı açıklamada; “ Türkiye Şampiyonasına namağlup şampiyonluk unvanı ile katılıyoruz. Zorlu bir grupta mücadele edeceğiz. Umut ediyorum ki futbolcularımız bu zorlu grupta iyi performans göstererek kulübümüzü ve ilimizi Türkiye Şampiyonasında 2. Tura taşıyacaklar” dedi.
“GENÇLERİMİZE GÜVENİMİZ TAM ”
Türkiye Şampiyonasına katılacak olan Şehitkamil Belediyespor U17 Futbol takımının, Şehitkamil Belediyesi İlçe Stadyumunda ki gerçekleştirilen uğurlama töreninde futbolcuları yalnız bırakmayan Şehitkamil Belediyespor Kulüp Başkanı Musa Yıldız; “ Kulübümüz futbol branşı alt yapısında birbirinden yetenekli sporcu arkadaşlarımız mevcut. 2012-2013 sezonunda tamamlanan 2 kategoride şampiyon olduk. Devam eden liglerde de takımlarımız başarılı bir performansla liglerinde mücadele etmeye devam ediyor. Bizim genç yeteneklerimize olan güvenimiz tam. Onların katıldıkları tüm müsabaka, şampiyona ve organizasyonlarda kulübümüzü ve ilimizi başarıyla temsil edeceklerine yürekten inanıyorum” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI