ŞEHİTKAMİL, KRİTİK MÜCADELEYİ KAZANMAK İSTİYOR
Şehitkamil Belediye Spor Kulübü, Türkiye Futbol Federasyonu Bölgesel Amatör Ligi (BAL) 2. grupta baraj maçını Nizipspor ile oynayacak. GASKİ Tesisleri’nde kampa giren Şehitkamil Belediye Spor Kulübü, Nizipspor’u mağlup etmek istiyor. İki takım 22 Nisan Cumartesi günü saat 16.00’da Gaziantep Stadyumu’nda karşılaşacak. Maç öncesi açıklamada bulunan Şehitkamil Belediye Spor Kulübü Antrenörü Seçkin Göksel, takım olarak galibiyete odaklandıklarını vurguladı.
TEK HEDEFİMİZ GALİBİYET
Gaziantep futboluna yakışır bir mücadele sergileyeceklerini dile getiren Seçkin Göksel, şunları söyledi:
“Takım olarak çok iyi durumdayız. Tek müsabaka üzerinden oynanan maçların her zaman çok ciddiye alınması gerekiyor. Her iki takım açısından da zor bir mücadele olacak. Hataya yer olmayan mücadelede oyuncularıma gerekli uyarılarda bulundum. Gaziantepli futbolseverlere keyifli bir maç izlettirmek istiyoruz. Maç günü teknik ekibimiz ve yeşil-siyahlı kramponlarımız, 3 puan parolasıyla sahada hazır olacak. Ümit ediyorum ki 90 dakika sonrasında gülen taraf biz oluruz. Oyuncularıma olan güvenim tam. Sahada ellerinden gelen çabayı göstereceklerinden eminim. Galip gelerek moralli bir şekilde yolumuza devam etmek istiyoruz.”
Haberler
ŞEHİTKAMİL’DE KADINLARIN EL EMEĞİ GÖZ NURU ESERLERİ SERGİLENDİ
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI TAMAMLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN 3 MAHALLEYE SOSYAL TESİSBURAK MAHALLESİ’NE 30 BİN METREKARELİK YENİ PARK
DÜLÜK ANTİK TAŞ OCAĞI’NDA TARİH VE SANAT BULUŞTU
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI YAPILDI
ŞEHİTKAMİL’DE ANKARA GEZİLERİ BAŞLADI
ŞEHİTKAMİL’DE BAYRAM BOYUNCA HUMMALI TEMİZLİK MESAİSİ
ŞEHİTKAMİL’DE KURBAN BAYRAMI HAZIRLIKLARI TAMAMLANDI
DÜLÜK TABİAT PARKI BAYRAM BOYUNCA ÜCRETSİZ