ŞEHİTKAMİL ANADOLU LİSESİ'NDE İLK DERS ZİLİ ÇALDI
OKULUN İLK TALEBELERİNİN MUTLULUKLARI GÖZLERİNDEN OKUNDU
Sosyal Belediyecilik adına bir çok projeye imza atan Şehitkamil Belediyesi eğitime verdiği önemi bir kez daha kanıtladı. Seyrantepe semtine kısa süre içerisinde 33 derslikli Anadolu Lisesini inşaatını tamamlayarak Milli Eğitim Müdürlüğü’ne devretti. Milli Eğitim Müdürlüğü ise Şehitkamil Belediyesinden devir aldıkları okulu 2013-2014 eğitim ve öğretim yılına açarak ilk ders zilini çaldı. Yeni okullarına kavuşan öğrenciler ilk derslerine girdi. Mutlulukları gözlerinden okunan öğrenciler, kendilerine bu güzel okulu kazandıran Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’na teşekkürlerini iletti. Şehitkamil Anadolu Lisesinin ilk öğrencilerinin kendileri olduğunu dile getiren öğrenciler, “Okulumuzun hayırlı olmasını diliyoruz. İnşallah bizden sonraki nesillere ve kardeşlerimize okulumuzu emanet edeceğiz. Okulumuz yeni ve temiz olduğu içinde hem daha karlıyız hem de mutluyuz” dedi.
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ BURADA BELEDİYECİLİKTEN ÜSTÜN BİR İŞ ÇIKARMIŞ
Şehitkamil Anadolu Lisesi Okul Müdürü Bilal Tunç ise, “Okulumuz bugünden itibaren eğitim ve öğretim yılına başladı. Okulumuzu beğenmemek mümkün değil. Şehitkamil Belediyesi burada Belediyecilikten üstün bir iş çıkarmış. Artık eğitime el atan bir Belediye var ve bunu görmemek mümkün değil. Başta Belediye Başkanımız Rıdvan Fadıloğlu’nu ve ekibini kutluyorum. Bu kadar kısa sürede böyle bir okulun yapılması veliler olmak üzere hepimizi şaşırttı. Öğrencilerimiz yeni okulda ders alacakları için çok mutlu. Çocuklarımızın mutlu olması bizleri daha da sevindiriyor. Okul idarecileri olarak bu güzel okulu Seyrantepe’ye kazandıran başta Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu olmak üzere tüm ekibine teşekkürlerimizi iletiyoruz” diye konuştu.
Haberler
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI
ŞEHİTKAMİL’DE ARAZİ YOLLARI AÇMA ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR
ŞEHİTKAMİL’İN DÖRT BİR YANINDA YATIRIM HAMLESİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN TÜRKİYE-AVUSTRALYA MAÇINA DAVET
BAŞKAN YILMAZ, BEYKENT’TE VATANDAŞLARI DİNLEDİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN SESSİZLİK ÇAĞRISI