ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ?NDE TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ GÖRÜŞMELERİ BAŞLADI
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
Şehitkamil Belediyesi ile Disk Bölge Başkanlığı arasında 203 işçiyi kapsayan Toplu İş Sözleşmesinin görüşmelerine başlanıldı. Şehitkamil Belediyesi Encümen Salonunda gerçekleşen görüşmelere Şehitkamil Belediye Başkanı M. Rıdvan Fadıloğlu, Başkan Yardımcıları Lebriz Keçeci Güzelbey, Oktay Yalçın, Disk Gaziantep Şube Başkanı Ali Güdücü, Şube Sekreteri Mehmet Gürer, belediye yetkilileri ile sendika üyeleri katıldı.
Birinci toplantı sonunda 32 madde üzerinde uzlaşma sağlandığı belirtildi. Toplam 94 maddeden oluşan iş sözleşmesinin ilerleyen günlerde netleşmesi bekleniyor.
Her iki başkanda görüşmelerin birinci oturumunda ılımlı mesajlar verdiler. Amaçlarının sorunsuz bir şekilde, karşılıklı uzlaşma içerisinde sözleşmeyi imzalamak olduğuna değinen taraflar işçileri mağdur etmeden, belediyeyi de zora sokmadan sözleşmeyi sonuçlandırmayı amaçladıklarını ifade ettiler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI