ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ?NİN GİRİŞİMCİLERE DESTEĞİ SÜRÜYOR
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ İŞSİZLERİN ÖNÜNÜ AÇIYOR
Şehitkamil Belediyesi, Çalışma ve İşkurumu Gaziantep İl Müdürlüğü ile KOSGEB işbirliğinde gerçekleşen uygulamalı girişimcilik kursuna özellikle işsiz vatandaşlar yoğun ilgi gösteriyor. Küçük İşletmelerin önünü açmayı ve genç girişimcilerin ticari hayatlarına adım atmalarını sağlamayı hedefleyen Şehitkamil Belediyesi, KOSGEB ile işbirliği yaparak girişimcilere destek vermeye devam ediyor. Toplamda beş hafta süren ve haftada ikişer gün yapılan eğitim dersleri sonunda katılımcılar sertifikalarını almaya hak kazanacaklar. Toplam 12 gün süren Eğitime katılan işsiz vatandaşlarımıza günlük 20 TL Cep harçlığı verilmektedir. Bu sayede kurstan mezun olup sertifika almaya hak kazanan ve KOSGEB tarafından projeleri uygun görülen adaylar, 27 Bin TL geri ödemesiz 70 Bin TL ise geri ödemeli destekleme kredisi alabilecekler. Şehitkamil Belediyesi öncülüğünde başlatılan ve hız kesmeden devam eden girişimcilik kursunda her ay eğitim gören 25 kursiyere kurs sonunda sertifikaları takdim ediliyor.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI