ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ'NDEN "DAMA TURNUVASI"
TURNUVAYA 100’ÜN ÜZERİNDE SPORCU KATILACAK
Şehitkamil Belediyesi ve M1 Merkez işbirliği içerisinde 24 Kasım tarihinde düzenlenecek olan dama turnuvasına Gaziantep, Kilis, Adıyaman, Osmaniye, Şanlıurfa’dan gelecek olan sporcularla birlikte 100 lisanslı sporcu katılacak. Açık kategoride yapılacak olan turnuvaya, 15 yaş üzerindeki herkes katılabilecek. Turnuvada yarışacak öğretmenlerden ilk 10’da dereceye girenlere sürpriz ödüller verilecek. Ayrıca turnuvada ilk 4’te dereceye giren oyunculara ise, M1 Merkezde kullanabilecekleri çeşitli meblağlarda hediye çekleri ve ilk üç dereceye giren sporculara kupa takdim edilecektir. Turnuvan 24 Kasım 2013 Pazar günü M1 Merkez binasında saat: 10.15’te start alacak ve yine aynı gün yapılacak final müsabakalarıyla son bulacak.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI