ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ'NİN EĞİTİME YATIRIM ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
İnşaatı devam eden lise ve yurttaki çalışmaları yerinde inceleyen Başkan Fadıloğlu, “Gazikent’te ki okul inşaatımız devam ediyor. Burada yapmış olduğumuz çalışma neticesinde 33 derslikli lise ve 240 kişilik öğrenci yurdunu en kısa zamanda hayata geçireceğiz. İnşallah fiziki donanımı ve eksiksiz araç gereçleri ile birlikte öğrencilerimize nitelikli eğitim öğretim görecekleri fiziki mekanı elde etmeye çalışıyoruz. Bu eğitim alanlarını yaparken de gelişen teknoloji ve modern çağın gereklerini yerine getiren, ihtiyaca yönelik projeler üretiyoruz. Yaptığımız projelerin çoğunu da kendi bünyemizdeki mimar ve mühendislerimiz tarafında yapılmakta. Tüm ekip arkadaşlarımıza ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
GAZİKENT’E 33 DERSLİK İMAM HATİP LİSESİ
Gazikent bölgesindeki toplu konut çalışmalarının yanı sıra çok sayıda çalışmaların yapıldığını ifade eden Başkan Fadıloğlu, Gazikent bölgesinde yapılan İmam Hatip lisesinin 33 derslikli olduğunu ve okulun içerisinde ayrıca 240 kişilik öğrenci kapasiteli yatılı yurt yapıldığını belirtti.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI