ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ BEYKENT MAHALLESİ'NE İKİ PARK DAHA KAZANDIRDI
7’DEN 70’E HERKESİN UĞRAK YERİ HALİNE GELDİ
Şehitkamil Belediyesi tarafından sosyal hayatın, daha renkli olabilmesi için Beykent birinci ve ikinci bölgede kurduğu Meydan Parkı, genç, yaşlı, aile ve çocukların güzel vakit geçirdiği mekan haline geldi. Vatandaşın hizmetine sunulan park muhteşem görünümüyle Beykent Mahallesine renk kattı. Parkın yapımına öncelikle alt yapı çalışmalarıyla başlayan Şehitkamil Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri ardından çocuklar için oyun alanları kurdu. Yürüyüş parkuru, oturma grupları, çocuk oyun grubu ve ışıklandırma sistemi yapılan park mahalle sakinlerinin kullanımına sunuldu. Günün her saati insanların oturup vakit geçirdiği ve çocukların gönüllerince eğlendiği bir yer haline gelen Meydan Parkı, herkesin beğenisini kazandı.
BOŞ ZAMANLARIMIZDA AİLELERİMİZLE BİRLİKTE BURADA GÜZEL VAKİT GEÇİRİYORUZ
Boş vakitlerini değerlendirmek için her fırsatta parka akın eden vatandaşlar, böyle bir parkı kendilerine kazandıran Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’na teşekkür ederek, “Beykent ikinci etap yeni kurulan bir bölge. Buraya Şehitkamil Belediyesi tarafından birçok hizmet yapılıyor. Alt yapı çalışması, yol çalışması, sosyal tesis, cami, okul gibi birçok hizmet yapıldı. Son olarak mahallemize yine park yapıldı. Boş zamanlarımızda ailelerimizle birlikte gelip burada güzel vakit geçirirken, temiz havayı teneffüs etme fırsatı buluyoruz. Yine çocuklarımız için oyun alanları kuruldu. Çocuklarımız da burada oyunlar oynarken, keyifle dakikalar yaşıyorlar. Ayrıca büyükler içinde spor alanları var. Burada spor yapma fırsatı da buluyoruz. Bize bu imkanı sağlayan Şehitkamil Belediyesine tekrardan teşekkürlerimizi iletiyoruz” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI