ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ ÇALIŞANLARI PİKNİKTE BULUŞTU
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
BAŞKAN FADILOĞLU’NDAN TEMİZLİK ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR
Dülük Tabiat Parkında temizlik çalışanları ile bir araya gelen Başkan Fadıloğlu “ Artık bu buluşmaları geleneksel hale getirdik. Her birim kendi içerisinde bu tür piknik organizasyonlarını rutin halde yapıyor. Bundan sonra da bu tür etkinliklere hep beraber imza atacağız. Tabi bundan önce böyle bir imkanımız böyle bir mekanımız yoktu. Fakat şimdi bu imkanlar oluştu. Dülük de yeni yapılan düzenlemelerle birlikte artık burada böyle organizasyonlara imza atmaya devam edeceğiz. Temizlik ekibi olarak bizim yüzümüzü güldüren birimlerden birisiniz. Çok zor bir iş yapıyorsunuz. Bizler de bunun farkındayız. Biz bir ekibiz. Biz belediye olarak birbirimize muhtaç olan bir kurumuz. Çünkü biz hizmet üretiyoruz. Bizler her ne kadar bu işleri belli bir karşılık üzerinden yapıyor olsak da bizler diğer bir karşılık olarak da hayır duası alıyoruz. Şehitkamil ilçesinde sizlerin sayesinde vatandaşlarımızın çöpleri toplanıyor, sokakları temizleniyor, park ve bahçeler insanımızın rahatça vakit geçirebileceği hijyenik ortamlar haline geldi. Bu nedenden ötürü yapmış olduğunuz özverili çalışmalardan dolayı tek tek tüm çalışan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.
ÇALIŞANLAR OLARAK İHTİYACIMIZ OLAN BİR ETKİNLİKTİ
İş çıkışı Dülük’te bir araya gelen Şehitkamil Belediyesi Temizlik çalışanları ise, “ Bizler temizlik çalışanları olarak çok kalabalık bir birimiz. Haliyle aramızda tanımadığımız kaynaşamadığımız arkadaşlarımız vardı. Belediyemizin organizasyonu sayesinde bir arada güzel vakit geçirdik. Bu aramızda ki kaynaşma ve birliktelik için de güzel bir vesile oldu. Hep birlikte yemekler yedik, oyunlar oynadık. Çalışanlar olarak bizim de ihtiyacımız olan bir şeydi. Başkanımıza böyle bir etkinlik düzenlediği için çok teşekkür ediyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI