ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ'DEN HALKIMIZI BİLİNÇLENDİRME SEMİNERLERİ YAPIYOR
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
“Erken Teşhis Çok Önemli”
Tüm kanser türlerinde erken teşhis ve tanının önemine değinen Dr. Gürkan; “Kanserin tedavisinde en önemli safhayı erken teşhis oluşturuyor. Bunun için de insanlarımızın Kanser türlerinin belirtileri konusunda bilinçlenmesi gerekiyor. Bizler bunu sağlamak için KETEM (Kanser Erken Teşhis, Tarama ve Eğitim Merkezi) olarak, çeşitli eğitim seminerleri düzenliyoruz. Şehitkamil Belediyesinin davetiyle Nurtepe Sosyal Tesisi’nde sunduğumuz seminer ile bu bölgede; özellikle kadınlarımızı bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Bugün burada bulunan kadınlarımıza; Göğüs ve rahim gözü kanserleri başta olmak üzere bunlardan korunma yöntemleri hakkında bilgi verildi” dedi.
Kanser belirtilerinden şüphelenen vatandaşların, tam teşekküllü hastanelere başvurması gerektiğini vurgulayan Dr Gürkan; Simir testi ve Mamografi çekimi ile kişinin durumunun hızlı bir şekilde netleştirildiğini belirtti.
Başkan Fadıloğlu’na Teşekkür
Şehitkamil Belediyesi Nurtepe Sosyal Tesisi’nin ev sahipliği yaptığı seminere katılan vatandaşlar; bu tip etkinliklerden çok memnun olduklarını belirterek; Başkan M. Rıdvan Fadıloğlu’na teşekkürlerini iletti.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI