ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ EMEK KAVŞAĞINI GENİŞLETİYOR
EMEK KAVŞAĞINI RAHATLATMAK ADINA ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR
Emek kavşağında incelemelerde bulunan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu; “Kavşak genişletme çalışmalarımız aralıksız olarak devam ediyor. Emek eski uzay çatılı pazar yerini sizin de bildiğiniz üzere buradan arka tarafta kaldırdık. Hem pazarcı kardeşlerimizin otoparklarını kullanabileceği hem de vatandaşlarımızın otoparklarını kullanabileceği bir mekanı hizmete sunduk. Tabi buradaki en sıkıntılı yerlerden bir tanesi bu kavşak düzenlemesidir. Bu kavşak düzenlemesiyle ilgili olarak burada yol genişletme çalışması gerekiyordu. Daha önceden yapılmış olan bu pazar yerini şuanda bir ucundan 1 metre, diğer ucundan 8 metreye denk gelecek şekilde böyle bir uygulamayla kavşağı daha da rahatlatmak adına bir proje gerçekleştiriyoruz. Bunun yanı sıra yalnız bu taraf değil, yolun öbür tarafındaki şuanda bağ evi olarak bulunan yerde de 10 metre çekerek, en azından bu girişte bir ferahlık kazanmaya çalışacağız. Bunun içinde ekiplerimiz çalışmaya başladılar ve buranın uygulamasına geçiliyor. İnşallah en kısa sürede bu kavşak düzenlemesi de biter ve milletimiz daha rahat nefes alma imkanına sahip olur” dedi.
Haberler
DÜLÜK’TE TARİH, SANAT VE MUTLULUK DOLU BİR GECE
MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU
ANTİK DOLİCHE’NİN MİRASI SAHNEYE TAŞINDI
ŞEHİTKAMİL’DE ATIL ALAN DEV PARKA DÖNÜŞTÜ
2. GAZİANTEP MOTOFEST BAŞLIYOR
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI