ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ İHSAN GÜVENÇ'İ TÜRK SANAT MÜZİĞİ SEVENLERİ İLE BULUŞTURDU
Şehitkamil Kültür ve Kongre Merkezi’nde (ŞKM) düzenlenen konsere oldukça yoğun ilgi oldu. Sanatçı İhsan Güvenç, salonu dolduran yüzlerce Türk Sanat Müziği dinleyenlerine, birbirinden güzel parçalar seslendirdi.
Kutlu Doğum Haftası münasebeti ile repertuarına eklediği 2 ilahiyi de seslendiren İhsan Güvenç, izleyenlerin büyük beğenisini topladı.
Güvenç, kendisini Gazianteplilerle buluşturan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’na teşekkür etti.
Gecenin sonunda Başkan Fadıloğlu, yaşattığı güzel gece için İhsan Güvenç’e çiçek takdim ederek ilerleyen günlerde tekrar kendisini ağırlamak istediğini dile getirdi.
Konserin sonunda geceyi değerlendiren dinleyenler, sanatçı İhsan Güvenç ile kendilerini buluşturan ve unutamayacakları bir gece yaşatan Başkan Fadıloğlu’na teşekkür etti.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI