ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ KURSİYERLERİNDEN YERLİ MALI HAFTASI
BAŞKAN FADILOĞLU MİNİKLERİ YALNIZ BIRAKMADI
Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası'nı kutlayan minik öğrenciler evlerinde anneleriyle birlikte hazırladıkları yiyecekleri sosyal tesiste arkadaşlarıyla paylaştı. Başkan Fadıloğlu ise öğrencilere Yerli Malı Haftası hakkında bilgilendirme yaptı. Ülke kalkınmasında tutumluluk ve yatırımın önemli olduğunu belirten Başkan Fadıloğlu, yerli üretim mallarının tüketilmesinin kaynakların doğru kullanmasını sağlayacağını söyledi. Diş fırçalarken açık bırakılan musluktan akan suyun kaynak israfı olduğunu belirten Başkan Fadıloğlu, bitirilmeden çöpe atılan ekmeğinde milli kaynağın yok edilmesi olduğunu kaydetti. Minik kursiyerler Başkan Fadıloğlu’nun konuşmasının ardından Yerli Malı Haftası ile ilgili şiirler okuyup gösterilerde bulundular. Gösterilerden sonra öğrencilerle tek tek ilgilenerek tavsiyelerde bulunan Başkan Fadıloğlu ise daha sonra minik kursiyerlerin aileleri ile birlikte yaptıkları yiyeceklerden tattı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI