ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ'NDEN 'EMRE AYDIN İLE Bİ DÜNYA YEŞİL'
EMRE AYDIN KONSERİ İLE AĞAÇ DİKME PROGRAMINA TÜM VATANDAŞLARIMIZ DAVETLİ
Sosyal Belediyecilik alanında önemli hizmetlerde bulunan Şehitkamil Belediyesi, ormanlık alanların arttırılmasını ve insanların daha kaliteli bir hayat sürdürmesini sağlamak adına binlerce fidanı toprakla buluşturmaya devam ediyor. Bu kapsamda 28 Mart Perşembe günü saat 11:00’da Dülük Tabiat Parkı’na 7. Ormanını kuracak olan Şehitkamil Belediyesi, aynı gün akşam saat 19:00’da Kamil Ocak Kapalı Spor Salonu’nda , ‘Emre Aydın ile Bi Dünya Yeşil’ programı kapsamında konser düzenleyecek. Tüm Gazianteplilerin davetli olduğu ağaç dikme programında yine binlerce fidan toprakla bütünleştirilecek. Programa katılacak olan vatandaşlar da kendi ağaçlarını dikerek, akşamda günün stres ve yorgunluğunu Emre Aydın konseri ile atabilecek.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI