ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ PERSONELİ İFTAR YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ
Şehitkamil Belediyesi personelleri, Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’na iftar yemeğinden dolayı teşekkür etti. Çalışmalarında ve cana yakınlığından dolayı kendisinden memnun olduklarını ifade ettiler. Belediye olarak personeli ile birlikte milletin hizmetinde olduklarını belirten Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, “Ekip arkadaşlarımız ile birlikteyiz. Biz bu kadar küçük bir aile değiliz. Büyük bir aileyiz. Salonlara sığmadığımız için bölüm bölüm iftar yapıyoruz. Bugün çalışma arkadaşlarımız ile birlikte Ramazanın feyzinden yararlanmak adına iftar gerçekleştirdik. Her zaman olduğu gibi milletimizin hizmetindeyiz. Hizmetkarıyız. Bizim ayrımız, gayrımız yok. İş veren işçi değil hepimiz milletin hizmetkarız. Burada hizmet eden bütün kardeşlerime ben teşekkür ediyorum” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI