ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ SOSYAL TESİS YAPIMINA DEVAM EDİYOR
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
KARACABURÇ SOSYAL TESİSİNE KAVUŞUYOR
Otuz altı ayda otuz altı sosyal tesisi yaparak sosyal tesisi olmayan mahalle bırakmayan Şehitkamil Belediyesi mahalle olan köylere de sosyal tesisi yapmaya başladı. Karacaburç mahallesinde yapımı başlanan sosyal tesiste aynı zamanda muhtarlık binası ve mahalle sakinleri için de kahvehane yapılıyor. Mahalle meydanına toplamda 230 m2’lik bir alanda yapılan sosyal tesis, mahalle sakinlerini de mutlu etti.
GÜZEL BİR TESİS YAPILIYOR
Karacaburç mahalle muhtarı Nurettin Teze; “Şu an Şehitkamil Belediyesinin sosyal tesis yaptığı alan köydeki hayvanların su içme yeriydi. Burası daha önce çok sağlıksız bir ortamdı. Şimdi ise buraya sosyal tesis muhtarlık alanı ve vakit geçirebileceğimiz bir kahvehane yapılıyor. Sağ olsun Başkanımız mahallemizle ilgileniyor. Çocuklarımız için de çok faydalı olacak. Çocuklarımızda buradan istediği kadar faydalanabilecekler. Başkanımızda burada bugün incelemelerde bulundu. Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI