ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ YOLLARI SIFIRDAN YAPIYOR
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
DEĞİRMİÇEM’DE BÜTÜN SOKAKLAR SIFIRDAN YAPILIYOR
Olumsuz hava koşulları nedeniyle kış aylarında asfalt çalışmalarına ara veren Şehitkamil Belediyesi havaların ısınmasıyla birlikte dört koldan çalışmalarına başladı. İlçede yedi ayrı bölgede sıfır asfalt ve yama çalışmalarına devam eden ekipler Değirmiçem mahallesindeki sıfır asfalt çalışmasında da sona geldi. Değirmiçem mahallesinden başlanan çalışmalar Ömer Köylüoğlu Caddesi Kemal Ahi Caddesi ve ara sokaklarda dahil olmak üzere devam etti.
SAĞLIKLI VE GÜVENLİ YOLLARI VATANDAŞLARIMIZIN HİZMETİNE SUNUYORUZ
Havaların ısınmasıyla birlikte vatandaşlara sıfır asfalt yapılacağının sözünü veren Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Kurmaylarıyla Değirmiçem mahallesine gelerek yapılan çalışmaları yerinde inceledi. Başkan Fadıloğlu “Bu sene olumsuz hava koşulları nedeniyle asfalt konusunda sıkıntı yaşadık. Yağmur şu anda bile bir gün yağıp bir gün duruyor. Bu bölgede daha önce yaptığımız gibi yine sıfır asfalt çalışmalarına devam ediyoruz. Bizden kaynaklanmayan nedenlerden dolayı gecikmeler yaşandı. Fakat vatandaşlarımızın da desteğiyle sıfır asfalt çalışmalarını tamamlayıp en kısa sürede Değirmiçem mahallesinden çıkıyoruz. En kısa sürede vatandaşlarımıza sağlıklı yürünebilecek ve araçlarını güvenle sürebilecekleri yolları hizmetlerine sunacağız” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI