ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ ZABITA EKİPLERİ DENETİMLERİNİ SÜRDÜRÜYOR
SON KULLANMA TARİHİ VE HİJYEN KONTROLÜ YAPILDI
Halk sağlığını korumak ve işletmelerin daha hijyenik ortamlarda hizmet vermelerini sağlamak adına denetimlerini aralıksız olarak devam ettiren Şehitkamil Belediyesi Zabıta ekipleri, ilçe genelinde faaliyet gösteren market ve kırmızı ve beyaz et satışı yapan kasaplara yönelik denetimlerde bulundular. Özellikle halkın en çok hizmet aldığı marketler üzerinde denetimlerini arttıran zabıta ekipleri, işyerlerindeki ürünleri ve depoları kontrol etti. Ekiplerin kontrolleri sırasında, bazı marketlerin şarküteri reyonlarında halkın sağlığını tehdit edici bulgulara rastlanıldı. Bazı işyerinin hijyenik olmayan koşullarda hizmet verdiğini tespit eden ekipler, işletme yetkililerine ihtarda bulundular. Denetimler sırasında ürünlerin son kullanma tarihlerini kontrol eden ekipler, daha sonra ürünleri tartarak gramajlarını teyit ettiler. Uygunsuz şekilde çalışma yapan işletmeler hakkında işlem yapan ekipler, gıda denetimlerini zaman zaman yapacaklarını kaydettiler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI