ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ ZABITA EKİPLERİ'NDEN GIDA DENETİMİ
UYGUNSUZ ÜRETİM YAPAN İŞYERLERİ HAKKINDA İŞLEM YAPILDI
Halkın sağlığını korumak ve işletmelerin daha hijyenik ortamlarda üretim yapmalarını sağlamak adına denetimlerini aralıksız olarak devam ettiren Şehitkamil Belediyesi Zabıta ekipleri, ilçe genelinde hizmet veren lokanta ve pide fırınlarına yönelik denetim yaptılar. Özellikle halkın en çok hizmet aldığı pide fırını ile lokantalar üzerinde denetimlerini arttıran zabıta ekipleri, işyerlerindeki imalathaneleri kontrol etti. Ekiplerin kontrolleri sırasında, bazı işyerlerinin imalathanelerinde halkın sağlığını tehdit edici bulgulara rastlanıldı. En işlek cadde üzerinde faaliyet gösteren bir lokantada da denetim yapan ekipler, işyerinin imalat bölümünde bulunan tezgah üzerinde sigara küllerine ve yerde salata malzemelerinde kullanılan ürünlere rastladı. İşyerinin hijyenik olmayan koşullarda üretim yaptığını tespit eden ekipler, cezai işlem uyguladılar. Denetimler sırasında tırnak kontrolü yapan ekipler, imalathanede çalışan işçilerin boneli olup olmadığını da kontrol ettiler. Uygunsuz şekilde çalışma yapan işletmeler hakkında işlem yapan ekipler, gıda denetimlerini zaman zaman yapacaklarını kaydettiler.
“DENETİMLERİN DAHA SIK YAPILMASINI İSTİYORUZ”
Zabıta ekiplerinin denetimlerinden duyduklarını memnuniyeti dile getiren esnaf ve vatandaşlar, Şehitkamil Belediyesi’ne teşekkür ettiler. Denetimlerin sürekli yapılmasını isteyen vatandaşlar, “Şehitkamil Belediyesi zabıta ekiplerinin denetimleri bizleri çok memnun ediyor. Denetimler sayesinde hem işyerleri kendilerine çeki düzen veriyor hem de bizler gıda ürünlerini gönül rahatlığıyla tüketiyoruz. Bu tip uygulamalar sürekli yapılırsa, tüm işyerleri standartlara uygun olarak hizmet vermek durumunda kalır. Çalışmalarından dolayı belediye başkanımıza ve ekibine çok teşekkür ediyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI