ŞEHİTKAMİL BELEDİYESPOR'DAN 5-1'LİK FARKLI GALİBİYET
GALİBİYET SERİSİNİ BU MAÇLA YAKALAMAK İSTİYORUZ
Türkiye Futbol Federasyonu BAL Ligi 3. Grupta, 5. hafta mücadelesinde Sakıcı İnşaat Şenyurtspor’u konuk eden Şehitkamil Belediyespor, rakibini Ramazan Gözübüyük (2) Abdulkadir Uludişli (1), Tahsin Okatan (1) ve Gökhan Arık’ın (1) golleriyle farklı geçmesini bildi. Maçın ilk yarısına hızlı başlayan Şehitkamil Belediyespor, mücadelenin 35. ve 45. dakikasında rakip fileleri havalandırmayı başardı. Maçın ilk yarısını 2-1’lik üstünlükle tamamlayan Şehitkamil Belediyespor, rakibi üzerindeki etkili ataklarını maçın ikinci devresinde de sürdürdü. Gaziantep temsilcisi, maçın 60 dakikası, 69. dakikası ve 75. dakikasında gollerle sahadan 5-1’lik skorla mutlu ayrılan taraf oldu. Farklı gelen galibiyet sonrasında mücadele hakkında değerlendirmelerde bulunan Şehitkamil Belediyespor Kulübü Teknik Direktörü Ahmet Atalay, “Kendi evimizde, taraftarlarımıza güzel bir galibiyet armağan ettiğimiz için çok mutluyuz. Ekibimizde görev yapan herkes bu maçta galibiyet parolasıyla görev yapmıştı ve çok şükür maçın sonucu da istediğimiz gibi oldu. Daha öncede belirttiğimiz gibi tüm maçlarımıza galibiyet parolasıyla hazırlanıyoruz. Önümüzdeki hafta deplasmanda karşılaşacağımız Pazarcıkspor karşılaşmasını da kazanarak galibiyet serimizi yakalamak istiyoruz” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI