ŞEHİTKAMİL BELEDİYESPOR ADIYAMAN 1954 MAÇINA HAZIRLANIYOR
TAKIMIMIZA HER ZAMAN GÜVENİYORUZ
Şehitkamil Belediyespor, 18 Aralık Pazar Günü saat 14.00’da kendi evinde ağırlayacağı Adıyaman 1954 Spor maçının hazırlıklarını yoğun tempo içerisinde sürdürüyor. Teknik Direktör Ahmet Atalay yönetiminde yeşil-siyahlı futbolcular, son antrenmanda düz koşu, dar alanda kısa pas ve taktik çalışması yaptı. Yeşil-siyahlı ekip, çift kale maç ile antrenmanı sürdürdü. Yeşil-siyahlı ekip, kendi saha avantajını da kullanarak Adıyaman 1954 Spor maçından galip ayrılmayı hedefliyor. Şehitkamil Belediyespor Kulübü Teknik Direktör Ahmet Atalay, “Bu hafta önümüzde çok kritik ve zorlu bir maç var. Adıyaman 1954 Spor maçına en iyi şekilde hazırlanıyoruz. İyi bir mücadele verip, kendi saha avantajımızı da kullanarak 3 puan ile ayrılmayı hedefliyoruz. Güçlü bir ekibe sahibiz. Bu maçı kazanarak çıkışa geçmek istiyoruz. Takımımıza her zaman güveniyoruz. Kendi sahamız ve taraftarımız önünde elimizden gelen her şeyi yapacağız” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI