ŞEHİTKAMİL BELEDİYESPOR BELEN BELEDİYESPOR MAÇINA HAZIR
BU YIL ŞAMPİYONLUĞA OYNAYAN BİR TAKIMIZ
Geçtiğimiz haftayı galibiyetle kapatan Şehitkamil Belediyespor, 22 Kasım Pazar günü saat 13.30’da kendi evinde konuk edeceği Belen Belediyespor maçının hazırlıklarını tamamladı. Yeşil Beyazlı futbolcular Teknik Direktör Ahmet Atalay yönetiminde açma germe egzersiz çalışmaları yaptı. Daha sonra oyuncular, dar alanda kısa pas, taktik çalışması ve kondisyon ağırlıklı koşu çalışması yaptı. Futbolcular son olarak çift kale maç ile antrenmanı tamamlayarak kampa girdi. Şehitkamil Belediyespor Teknik Direktörü Ahmet Atalay, “Bu hafta kendi evimizde önemli bir maça çıkacağız. Takımımız çok iyi durumda. Geçen haftayı galibiyetle kapatmamız bizim için büyük bir moral ve motivasyon oldu. Yönetim, olsun, teknik heyet olsun, futbolcular olsun şuan iyi bir kenetlenme içerisindeyiz. İnşallah bu hafta da 3 puan alıp yolumuza devam etmek istiyoruz. Kendi evimizde oynamak bizim içinde büyük bir avantaj olacak. Bu yıl şampiyonluğa oynayan bir takımız. Bunu başaracak güce sahibiz. Tüm halkımızı bu hafta oynayacağımız maça davet ediyoruz” dedi.
Haberler
ŞEHİTKAMİL’DE KADINLARIN EL EMEĞİ GÖZ NURU ESERLERİ SERGİLENDİ
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI TAMAMLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN 3 MAHALLEYE SOSYAL TESİSBURAK MAHALLESİ’NE 30 BİN METREKARELİK YENİ PARK
DÜLÜK ANTİK TAŞ OCAĞI’NDA TARİH VE SANAT BULUŞTU
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI YAPILDI
ŞEHİTKAMİL’DE ANKARA GEZİLERİ BAŞLADI
ŞEHİTKAMİL’DE BAYRAM BOYUNCA HUMMALI TEMİZLİK MESAİSİ
ŞEHİTKAMİL’DE KURBAN BAYRAMI HAZIRLIKLARI TAMAMLANDI
DÜLÜK TABİAT PARKI BAYRAM BOYUNCA ÜCRETSİZ