ŞEHİTKAMİL BELEDİYESPOR REYHANLI BELEDİYESPOR MAÇINA HAZIR
ŞEHİTKAMİL’DE HEDEF 3 PUAN
Geçtiğimiz haftayı bay olarak geçiren Şehitkamil Belediyesporlu futbolcular, Reyhanlı Belediyespor maçının hazırlıklarını yaptığı idmanla tamamladı. Yeşil Beyazlı futbolcular Taner Özaykut ve Yılmaz Akçay yönetiminde açma germe egzersiz çalışmaları yaptı. Daha sonra oyuncular dar alanda kısa pas, taktik çalışması ve çift kale maç ile antrenmanı tamamladı. Şehitkamil Belediyespor antrenörü Taner Özyakut, geçtiğimiz haftayı bay olarak geçirdiklerini belirterek, “Geçtiğimiz haftayı bay geçirdiğimiz için iki sıra gerileyerek grubun 4. sırasında yer alıyoruz. Bu hafta bir üstümüzde olan Reyhanlı Belediyespor ile deplasmanda karşılaşacağız. Bu maç bizim için zorlu bir mücadele olacak. Ancak bu maçı kazanıp şampiyonluk yolunda emin adımlarla yolumuza devam edeceğiz. Ligin tek namağlup takımı biziz ve buda bizim ne kadar güçlü bir takım olduğumuzu gösteriyor. Bu hafta oynayacağımız maç bizim için çok önemli ve tek hedefimiz 3 puan olacak. Bu maçı da kazanacak güce sahibiz” dedi.
Haberler
ŞEHİTKAMİL’DE KADINLARIN EL EMEĞİ GÖZ NURU ESERLERİ SERGİLENDİ
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI TAMAMLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN 3 MAHALLEYE SOSYAL TESİSBURAK MAHALLESİ’NE 30 BİN METREKARELİK YENİ PARK
DÜLÜK ANTİK TAŞ OCAĞI’NDA TARİH VE SANAT BULUŞTU
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI YAPILDI
ŞEHİTKAMİL’DE ANKARA GEZİLERİ BAŞLADI
ŞEHİTKAMİL’DE BAYRAM BOYUNCA HUMMALI TEMİZLİK MESAİSİ
ŞEHİTKAMİL’DE KURBAN BAYRAMI HAZIRLIKLARI TAMAMLANDI
DÜLÜK TABİAT PARKI BAYRAM BOYUNCA ÜCRETSİZ