ŞEHİTKAMİL BELEDİYESPOR TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA DERECE YAPTI
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA FİNAL OYNADIK
Türkiye Futbol Federasyonu U19 liginde kırılması güç bir rekora imza atarak 17 maçta 16 galibiyet alan ve 48 puanla şampiyon olan Şehitkamil Belediyespor ilimizi Türkiye Şampiyonasında temsil etmeye hak kazanmıştı. Hatay’da gerçekleşen ve 6 takımın katıldığı Türkiye Şampiyonasında ekibimiz finalde rakibi Mersin Meskispor 1 – 0 yenilerek bölge ikincisi oldu.
Türkiye Futbol Federasyonu U19 Türkiye Şampiyonasında A grubunda mücadele eden ekibimiz Adana gençlerbirliği takımı ile 2 maç yaptı. İlk maçta rakibi ile 1-1 berabere kalan Şehitkamil Belediyespor ikinci maçta rakibini 2-1 mağlup ederek final oynamayı hak etti. Finalde B grubu birincisi Mersin Meskispor ile karşılaşan ekibimiz 90+4 te yediği golle rakibine 1-0 mağlup olarak bölge ikincisi oldu.
Haberler
DÜLÜK’TE TARİH, SANAT VE MUTLULUK DOLU BİR GECE
MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU
ANTİK DOLİCHE’NİN MİRASI SAHNEYE TAŞINDI
ŞEHİTKAMİL’DE ATIL ALAN DEV PARKA DÖNÜŞTÜ
2. GAZİANTEP MOTOFEST BAŞLIYOR
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI