ŞEHİTKAMİL BELEDİYESPOR U 17 TAKIMI 3 PUANI 3 GOLLE KAPTI
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
TÜRKİYE ŞAMPİYONASI ŞEHİTKAMİLSİZ OLMAZ
Önceki gün Nizip İlçe Stadyumunda Nizip Sporun Konuğu olan Yeşil – Siyahlı Ekip İlker Akdoğan (2) ve Alaattin Bilişik (1) golleri ile ligin ilk maçından mutlu ayrılan taraf oldu. 90 dakika boyunca organize ataklarla rakibinin üstünde baskı kuran Şehitkamil’in genç kramponları oynadıkları tempolu futbolla alkış topladı. Şehitkamil Belediyespor U 17 Futbol Takımı Antrenörü Mahmut Yıldırım; “ 2012- 2013 sezonu öncesinde çok koşan rakibi üstünde baskı kuran bir takım olabilmek için çok çalıştık. Ekibimizin bu maçta sergilediği kaliteli futbol emeklerimizin boşa gitmediğinin en büyük ispatıdır. Geçen yıl tarihimizde ilk kez katıldığımız U 17 Türkiye Şampiyonasında başarılı bir performans sergiledik. Bu sezonda Türkiye Şampiyonasına katılabilme en büyük arzumuz. Bölge ve Türkiye çapında Şehitkamil’in ve Gaziantep’in adını hep başarı ile duyuracağız” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI