ŞEHİTKAMİL GÜNEŞ PANELLERİ DİKKAT ÇEKMEYE DEVAM EDİYOR
ALTI DEĞİŞİK ÜLKE KATILDI
AB comenius programı kapsamında yürütülen ve Oğuzeli Çok programlı lisesi projesi koordinatörlüğünde toplantı için Gaziantep’e gelen Plus Energy House (Yeşil Ev Projesi) yetkilileri Şehitkamil Belediyesi tarafından hayata geçirilen güneş enerji panellerini gezdiler. Almanya, Hollanda, Slovakya, Macaristan, İtalya ve Polonya’dan katılan ekip paneller hakkında incelemelerde bulundular. Projenin fotoğraflarını çeken misafirler, çalışma sistemi hakkında bilgiler aldılar.
WEİJDE; “EMEĞİ GEÇENLERİ TEBRİK EDİYORUM”
Projenin dikkat çekici olduğunu dile getiren Plus Energy House proje koordinatörü Hollandalı Jan van der Weijde; “Böyle bir projeyi değişik ülkelerde görme imkanımız olmuştu. Ama böyle bir konumda güneş panellerini ilk kez görüyorum. Güzel bir proje olmuş. Emeği geçen herkesi kutluyorum” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI