ŞEHİTKAMİL MEYDANI İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI
NİTELİKLİ VE MODERN BİR MEYDANI İLÇEMİZE KAZANDIRIYORUZ
Emek Mahallesi Abdulkadir Aksu Bulvarı üzerinde bulunan (yüksek bina karşısı) 25 dönümlük arazi üzerindeki evlerin kamulaştırma işlemi biterek son yıkımlar gerçekleşti. Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’nun da bizzat yakından takip ettiği meydan çalışması için son aşamaya gelindi. İbrahimli bölgesinde geçmiş zamanlardan beri süregelen problemleri tek tek aşan Başkan Fadıloğlu, meydan çalışması bittiğinde çok güzel bir Şehitkamil Meydanı olacak dedi.
VATANDAŞLARIMIZI MAĞDUR ETMEDİK
Uzun süredir bu arazideki kamulaştırma çalışmalarının sonucunu beklediklerini dile getiren Başkan Fadıloğlu; “İbrahimlideki anneler parkının karşısındaki 25 dönümlük arazi üzerinde bulunan son binaların yıkımını yapıyoruz. Biz elimizden geldiği kadar mahkemeye gitmeden evlerin kamulaştırmasını çözmeye çalıştık. Ama maalesef son on evde baya bir sıkıntı yaşandı. Tabi Hukuk devleti içerisinde mahkeme ne karar verdiyse onu uyguladık. Allaha şükür mahkemenin aldığı karar çerçevesinde vatandaşlarımızı mağdur etmeden paralarını bankaya yatırdık. Ve yıkım işlemlerini gerçekleştiriyoruz. Şuan burada sorunlu olan bir yerimiz kalmadı. İnşallah kısa zaman sonra ilçemize ve Gaziantep’imize güzel bir meydan kazandıracağız” ifadelerini kullandı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI