ŞEHİTKAMİL RAMAZAN COŞKUSUNU YAŞATMAYA DEVAM EDİYOR
ÇOCUKLAR EĞLENCENİN TADINI ÇIKARIYOR
Şehitkamil Belediyesi tarafından Ramazan ayı dolayısıyla düzenlediği şenliklerde vatandaşlar günün yorgunluğunu ve stresini atıyor. Tiyatro gösterileri, Hacivat karagöz oyunları, animasyon gösterileri ile eğlenceyi doyasıya yaşayan vatandaşlar yapılan etkinliklerden dolayı memnun olduklarını dile getiriyorlar. Her gün farklı bir mahallede gerçekleştirilen etkinlikler Gazikent Güvenevler ve Selimiye mahallelerinde devam etti. Özellikle çocuklar animasyon ekiplerinin yaptığı yarışmalara katılarak birbirleriyle yarıştılar.
EĞLENCE AYAĞIMIZA KADAR GELİYOR
Şehitkamil belediyesinin eğlenceyi ayaklarına getirdiğini dile getiren vatandaşlar; “ Belediyemiz tarafından eski zamanlarda kalan Ramazan coşkusunu tekrar yaşıyoruz. Özellikle çocuklarımız güzel vakit geçiriyorlar. Oyunlara katılarak eğleniyorlar. Şehitkamil Belediyemize ve Başkanımız Rıdvan Fadıloğlu’na çok teşekkür ediyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI