ŞEHİTKAMİL YENİ SEZONA 3 PUANLA MERHABA DEDİ
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
İYİ BAŞLADIK İYİ BİTİRECEĞİZ
Elazığ İl Özel İdare Stadyumunda, Yurtbaşı Belediye Spor’a konuk olan Şehitkamilli kramponlar sahaya yansıttıkları organize futbolla iyi bir hazırlık sürecinden geçtiklerini göstermiş oldular. 90 dakika boyunca sergilediği futbolla izleyenlerin beğenisini kazanan yeşil – siyahlı ekibin usta ayakları, 30 ve 47 dakikada Ramazan Gözübüyük’ün ayağından gelen gollerle sahadan rahat bir galibiyetle ayrıldı. Maç sonunda açıklama yapan yeşil siyahlı kulübün tecrübeli teknik patronu Memik Vurucu; “ Ruh ve fizik olarak sezona hazırdık, futbolcularım bu maçta ellerinden gelen her şeyi yaptılar, uyum süreci konusunda sıkıntıların yaşandığı ilk haftalarda deplasmanda elde ettiğimiz üç puan bizleri mutlu etti, iyi bir başlangıç yapmış olduk umut ediyorum sezonu başladığımız gibi iyi tamamlarız dedi.
BAŞKANIMIZA ARMAĞAN OLSUN
Şehitkamil Belediye Spor Kulübü Başkanı Musa Yıldız; Sezona galibiyetle başlamış olmalarının kendilerinde büyük bir memnuniyet uyandırdığını galibiyette emeği geçen herkese teşekkür etmek istediğini belirtti. Başkan Yıldız; Şehitkamil Belediye Başkanımız ve Spor Kulübümüzün Onursal Başkanı Sayın Rıdvan Fadıloğlu takımımıza her anlamda büyük destek verdi başkanımızın futbolcularımıza vermiş olduğu yemekte kendisine galibiyet sözü vermiştik, şimdi deplasmanda elde etmiş olduğumuz bu kıymetli galibiyeti kendisine armağan etmek istiyoruz dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI