ŞEHİTKAMİL ZABITASINDAN RAMAZAN DENETİMİ
RAMAZAN AYI ÖNCESİ TÜM KONTROLLER EKSİKSİZ YAPILIYOR
Başta gıda terörü olmak üzere, plansız yapılanmayla mücadele, iş yeri denetimi, kent huzurunun sağlanması ve yönetmeliklerin uygulanması için yaptığı çalışmalarla toplumsal düzenin devamını sağlayan ekipler, yaklaşan Ramazan Ayı dolasıyla denetimlerini sıklaştırdı. Halkın sağlığını korumak ve işletmelerin daha hijyenik ortamlarda üretim yapmalarını sağlamak adına denetimlerini aralıksız olarak devam ettiren Şehitkamil Belediyesi Zabıta ekipleri, ilçe genelinde hizmet veren lokanta, market ve pide fırınlarına yönelik denetim yaptılar. Özellikle halkın en çok hizmet aldığı işletmeler üzerinde denetimlerini arttıran zabıta ekipleri, işyerlerindeki gıdaların son kullanma tarihlerinin geçip geçmediğini kontrol etti.
ZABITA DENETİMİ RAMAZAN ÖNCESİ YÜKSEK FİYATLARIN ÖNÜNE GEÇİYOR
Zabıta ekiplerinin denetimlerinden duyduklarını memnuniyeti dile getiren esnaf ve vatandaşlar, Şehitkamil Belediyesi’ne teşekkür ettiler. Denetimlerin sürekli yapılmasını isteyen vatandaşlar, “Şehitkamil Belediyesi zabıta ekiplerinin denetimleri bizleri çok memnun ediyor. Denetimler sayesinde hem işyerleri kendilerine çeki düzen veriyor hem de bizler gıda ürünlerini gönül rahatlığıyla tüketiyoruz. Özellikle Ramazan ayında fiyatlar yukarı çekiliyor. Zabıta ekiplerinin sayesinde bunun da önüne geçiliyor” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI