ŞEHİTKAMİLDE BAYANLAR MEVLİD KANDİLİNİ ÇOCUKLARI İLE DOLU DOLU YAŞADILAR
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
ÇOCUKLARIN GÖSTERİSİ BÜYÜLEDİ
Şehitkamil Belediyesi Nurtepe Sosyal Tesisi Aile Merkezi Mevlid Kandili Programında, Kuran-ı Kerim ziyafeti, bayanların piyesi, slayt gösterileri, çocukların semazen gösterileri, ilahi ve şiirler okundu. Programın sonunda katılımcılara kandil simidi ve meyve suyu ikramı yapıldı.
BÜGÜNÜN ANLAM VE ÖNEMİNİ YAŞADIK
Böylesine önemli bir günü dolu dolu geçirmenin mutluluğu içinde olduklarını belirten Nurtepe aile merkezi üyeleri; “Düzenlenen gösteriler, okunan kuran-ı kerim, şiirler ve yapılan ikramlar çok güzeldi. Müslümanlar olarak bu gün bizler için çok önemli. Güneşin tamamı ile doğduğu, huzurun ve mutluluğun fazlası ile yaşandığı bir gündeyiz. Programı düzenleyen ve emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz” dediler.
Şehitkamil Belediyesi’ne bağlı bulunan tüm sosyal tesislerde vatandaşlara kandil simidi ikramı yapılırken vatandaşların kandili kutlandı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI