SÜLÜKLÜ’NDEN, BAŞKAN FADILOĞLU’NA TEŞEKKÜR
ALTIN: “BAŞKANIMIZ, MAHALLEMİZ İÇİN HER TÜRLÜ HİZMETİ SUNDU”
Şehitkamil ilçesine bağlı sülüklü Mahallesinde yapılan sosyal tesis, arazi yolu, kilitli parke taşı ve çevre düzenleme çalışmaları mahalle sakinleri tarafından memnuniyetle karşılandı. Sülüklü Mahalle Muhtarı Süleyman Altın, Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu tarafından mahallelerine yapılan hizmetlerin takdire şayan olduğunu söyledi.
Her mahalleye aynı hizmeti götürme anlayışıyla çalışmalarına devam Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Sülüklü Mahallesi’nde de birçok hizmeti faaliyete geçirdi. Mahalle sakinlerinin en önemli ihtiyaçlarını sırasıyla karşılayan Başkan Fadıloğlu, mahallede; Sülüklü Gölü’nde de çevre düzenlemesi, arazi yolu açma çalışmaları, sosyal tesis, kilitli parke taşı gibi birçok konuda yürütülen çalışmaları tamamladı.
BAŞKANIMIZ BİZİ HİÇBİR ZAMAN BOŞ ÇEVİRMEDİ
Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu tarafından her türlü hizmetin mahallelerine sunulduğunu belirten Sülüklü Mahalle Muhtarı Süleyman Altın, “Ben öncelikle, mahallemize yapmış olduğu her türlü hizmetlerinden dolayı Belediye Başkanımız Sayın Rıdvan Fadıloğlu’na çok teşekkür ediyorum. Mahallemizde kilitli parke taşı ihtiyacımız vardı. Sokaklarımız toz, topraktan geçilmiyordu. Vatandaşlarımız büyük sıkıntılar yaşıyordu. Durumu Başkanımıza illettik ve hızlı bir şekilde Başkanımızdan dönüş aldık. Belediye ekiplerimiz mahallemizde birçok sokağımızı kilitli parke taşı ile döşediler. Mahallemizde sosyal tesisimiz yoktu. Bu konuda da Başkanımızdan söz almıştık. Sağ olsun Başkanımız bu sözünü de yerine getirerek, çok güzel bir sosyal tesisi de mahallemize yaptı. Arazi yollarımız ile de ilgili nerede yol açılmasını istediysek, sağ olsun Başkanımız bizi kırmadı ve arazi yollarımızı da açtı. Mahallemizde bulunan bir de Sülüklü Gölümüz var. Oranın da çevre düzenlemesi yapılarak, modern ve kullanılabilir hale getirildi. Başkanımızdan mahallemiz adına ne istediysek Başkanımız bizi hiçbir zaman boş çevirmedi. Mahallemiz için her türlü hizmeti sundu. Ben bir kez daha Başkanımıza ve ekibine mahallemize yapmış olduğu her türlü hizmetten dolayı yürekten teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI