TÜRKİYE?NİN İKİ GAZİSİ 79 YIL ÖNCE BUGÜN BULUŞTU
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
Ulu Önderin Gaziantep’e teşrif etmesinin 79. Yılında aynı mutluluğun ve heyecanın hala yaşandığını vurgulayan Başkan Fadıloğlu mesajında; “Kurtuluş savaşının başlamasının öncülerinden olan Gazianteplilerin direnişi ve işgal kuvvetlerine karşı verdiği mücadele ile Milli Mücadele’nin temelini oluşturmaktadır. O zor zamanda şehrimizin vermiş olduğu mücadeleyi yakından takip eden Ulu Önder Atatürk Gaziantep’e gelerek bu Kurtuluş mücadelesinde verdikleri direnişten dolayı Gazianteplileri kutlamış ve tebrik etmiştir.
Milli mücadele yıllarında Gazianteplilerin düşman karşısında verdiği yiğitçe direniş ve kahramanca mücadele tüm yurtta kurtuluş savaşının meşalesi olmuştur. Gazi Mustafa Kemal Atatürk, İşgal altındaki vatan topraklarında düşmana karşı canını ortaya koyan Antep Halkı’nı şu sözlerle anlatmıştır; “Ben Anteplilerin gözlerinden nasıl öpmem ki? Onlar yalnız Antep’i değil Türkiye’yi de kurtardılar…” Antep’ten yakılan özgürlük ve bağımsızlık meşalesi tüm Türkiye’yi aydınlatmıştır. Bunu birçok konuşmasında örnek gösteren Büyük Önder Atatürk’e Gaziantep’i ziyaretinde yapılan törenle nüfuz belgesi verilerek adı gibi Gaziantepli olmuştur. Ulu Önderle aynı hemşeriliği paylaşmak tüm Gaziantepliler için bir onur olmuştur ve olmaya devam edecektir” diye konuştu.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI